Jak kupować?

Zakupy w kilku krokach

Produkty

Każdy produkt na stronie zaopatrzony jest w opis oraz serię zdjęć. Jeśli jest taka możliwość, klient może wybrać rozmiar lub kolor produktu. W galerii zdjęć znajduje się tabela rozmiarów dla odzieży dostępnej w sklepie.

 

Zakupy

Aby dodać produkt do koszyka, należy wybrać z listy dostępny rozmiar/kolor, następnie nacisnąć przycisk "Do koszyka". Stan koszyka wyświetlany jest na ikonie u góry ekranu.

 

Stany dostępności

Na stronie znajdują się produkty dostępne od ręki, których termin wysyłki wynosi do 3 dni roboczych. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony termin realizacji, który wynosi od 5 do 14 dni roboczych. 

Produkty dostępne można dodać do koszyka. W przypadku braku na magazynie, dla danej opcji wyświetli się przycisk "Powiadom o dostępności". Zapisując się do listy powiadomień, klient otrzyma na podany adres email wiadomość, gdy produkt ponownie będzie dostępny.

 

Sposoby płatności

Za zakupy można zapłacić przelewem tradycyjnym, przelewem natychmiastowym, BLIKiem, za pomocą płatności odroczonych PAyPo lub za pomocą systemu ratalnego.

 

Kody rabatowe, zniżki, promocje

Jeśli klient posiada kod rabatowy, może użyć go w odpowiednim polu podczas zakupów.

W zakładce "Promocje" znajdują się produkty w obniżonej cenie. A w zakładce "Ostatnie sztuki do -70%" znajdują się ostatnie egzemplarze z wycofanych kolekcji.

Sklep prowadzi program lojalnościowy dla zarejestrowanych klientów.

 

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień

Stan zamówienia można śledzić na swoim koncie klienta.W panelu klienta dostępne są również dane do wysyłki oraz informacja o zgromadzonych punktach programu lojalnościowego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl